مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-01حوادث

16 دستگاه خودروی شوتی در طرح عملیاتی پلیس ملکان توقیف شدند 


فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از اجرای طرح توقیف وسایط نقلیه شوتی، تغییر وضعیت و آلودگی صوتی با توقیف 16 دستگاه خودرو خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از اجرای طرح توقیف وسایط نقلیه شوتی، تغییر وضعیت و آلودگی صوتی با توقیف 16 دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ علی ریحانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پیگیری مطالبات مردمی در برخورد با خودروهای شوتی که نارضایتی بسیاری از سوی شهروندان به همراه داشته است، طرح برخورد با خودروهای شوتی وآلودگی صوتی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات حادثه ساز و هنجارشکنی در شهرستان ملکان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، تعداد 16 دستگاه خودروی شوتی در یک برنامه ریزی عملیاتی توقیف و به پارکینگ انتقال شدند.

وی بیان کرد: اغلب این خودروها دارای تغییر در وضعیت ظاهری و فنی، مجهز به شیشه دودی و برخی از رانندگان آن ها نیز به منظور فرار از قانون و عدم ثبت تخلفات مربوطه ، اقدام به دستکاری در پلاک وسایل نقلیه خود نیز کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر تداوم طرح های برخورد با خودروهای شوتی به عنوان یک مطالبه مردمی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده این گونه خودروها موضوع را برای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 دستگاه خودروی شوتی در طرح عملیاتی پلیس ملکان توقیف شدند 

16 دستگاه خودروی شوتی در طرح عملیاتی پلیس ملکان توقیف شدند